Some people want diamond rings, some just want everything..

Hejsan

Idag har varit en helt okej dag. Soligt och bra iallafall. Men fasen va kallt det är på morgonen! Blir nästan irriterad alltså. Det är sjukt kallt på morgonen så man klär på sig skit mkt kläder och sen blir dt varmare på eftermiddagen. Så då får man gå och bära på alla sina kläder man haft på sig på morgonen. INTE KUL. ^^

Efter skolan mötte jag eve i stan eftersom hon skulle till city akuten för att kolla lite saker. Efter det gick vi runt i lite affärer och båda fick med sig ngt. Jag köpte ett par skit sköna typ chinos(?)/baagy jeans och ett vanligt vitt linne. Behövde verkligen köpa dem eftersom, alla som känner mig vet att, jag verkligen inte känner mig bekväm i tajta jeans(som jag hade på mig iskolan idag). Så kände verkligen att jag behövde köpa ngt som jag kunde byta till. Så hittade ett jätte super duper fynd, byxorna, på monki för hur mkt???? JO, 20 SPÄNN! Ja, du hörde rätt! 20 SVENSKA KRONOR! ^^ Så jag blev mig själv igen när jag satte på mig dem på toan i BK plattan. xD

My new clothers (byxorna ser inte så snygga ut på bilden, men de är det! xp)

Nej men nu ska jag kolla klart på idol, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0