Today

Hellu

Idag har faktiskt varit en kul dag. En chill dag. Vi hade inte så många lektioner i skolan, så vi fick inte så mkt gjort. Eller, JAG fick inte så mkt gjort. Tänkte att jag ska ta med datan till skolan imorrn så att jag kan få lite gjort iallafall. För skolans datorer suger.

Efter skolan så hade ngra i min klass fått för sig att bada... Så dt bar av till tanto där det fanns ett bra berg eller vad man ska kalla dt. Såklart badade inte jag, är ju sjuk, men dt var fem st som badade av typ sju. ^^ Dt var jag och karro som inte badade. Som jag visste så var det iiiiiiiiiiiiiiiiiis kallt, men dt brydde sig inte galningarna om.De hoppade i och var i ett tag. Galningar...Tog lite bilder iallafall, men de orkar jag inte ladda upp nu, så jag gör dt imorrn. ;)

Det som är lite kul är att vi har ju en amerikan i klassen, erik. Han var med och badade idag så vi var ju tvungna att prata engelska, så att han skulle förstå. Vilket är skit bra tycker jag, för då över man ju på att prata engelska. Vilket jag inte riktigt vågar i skolan, med lärare som är engelsktalande. Men när man pratar med en ungdom så känns allt mkt lättare tycker jag. Man kommer in i det snabbare. Så det var kul att prata så mkt engelska idag. x)

Vi hörs imorrn!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0