Jag har aldrig..

Hola!

Kräftskivan igår var väl helt okej. Fast blev besviken på kräftorna, de var typ överkokta lr nåt. Så det var ingen succé tyvär. Men som jag sagt tidigare, tycker dt är så himla kul att se ens föräldrar packade. Igår vare mamma som fick i sig en aning för mkt alkohol. Skit kul. Juste! Igår kom jag på hur man gjorde små inbakade flätor igen. Har kunnat dt, men har glömt bort. Men igår gjorde jag på frida. De blev ju inte så fina direkt men med övning så kommer det nog bli skit snyggt. Ngn som vill vara försökskanin?

När vi kommit hem, så var jag skit trött men en viss fröken teresa fick såklart ut mig med sin jävlans övertalningsförmåga. Hatar henne för dt.. Nej men hon, stina och nadia satt vid gula dagiset och rökte vattenpipa och drack öl. Så dit bar det av runt 1 igårkväll. Det var faktiskt väldigt mysigt, men kallt. Och eftersom det bara var vi tjejer så blev dt mkt tjejsnack och leken "jag har aldrig". Mkt saker som avslöjades igår vid det lilla dagiset alltså... Som ni aldrig kommer få veta! ;D "what says in the gula dagiset, stays in the gula dagiset".

Idag var jag, mami och syster hemma hos min morbror på en fika för att säga hejdå till min kusin som åker till london imorrn som aur pair. Hon ska stanna i 10 hela månader! Kommer sakna henne, men vi bestämde oss för att vi ska komma och hälsa på henne där så ngn gång.

Nu blire att PLUGGA PLUGGA PLUGGA.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Karro

Svar: Haha jag sitter fan och lyssnar på den NU? Fattar du det är ju hellt sjukt :P

2009-09-06 @ 17:47:57
URL: http://karolliiinas.blogg.se/
Postat av: Karro

Håller LUNGT med dig där om jag ska sjunga på den ett ett tag till kommer jag bli hjärn tvättat ju!

2009-09-06 @ 17:56:49
URL: http://karolliiinas.blogg.se/
Postat av: Karro

Haha jag har redan testat det men den kommer tillbaka hela tiden :P

2009-09-06 @ 18:26:34
URL: http://karolliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0