One day at the beach...in september

Okej, nu kommer bilderna från veckan


Vi köpte klubbor påvägen till "nollningen" i fredags ^^

Badbilder:

Pavel var först i, Karro posar

Aaron

My sweet Karro

Engla går i med kläderna på... smart tjej där.. ;p <3

Pojkarna låångt ut

Nu kommer dom tillbaka

upp..Upp..UPP..UUUUUUPPPP..

Och nu kommer de andra två..

Nu har de två tjejerna kommit också

Karro<3

Uppe på torra, varma land igen... Aaron, Erik och Pavel 

Sofie sitter och värmer sig

Andra doppet, Aaron ger tummen upp... Nu är för övrigt de andra pojkarna påväg ut till grejen där i vattnet

Wu xD

Frammeee

Engla och Aaron i vattnet

Bästa vädret!

Så det var bilderna från veckan..

Dt ska ju bli badning imorrn också, får se om jag badar, kommer nog ha med kläder men får se hur jag känner mig... Plus vädret är ju en stor betydelse också...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha Gud så snygg jag är på Bilderna haha ush!

2009-09-13 @ 20:33:54
URL: http://karolliiinas.blogg.se/
Postat av: Karro

Svar Haha jo skit söt! haha

2009-09-13 @ 20:43:16
URL: http://karolliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0