I tell you what I want, what I really really want..

Helo

Nu har Malin precis stuckit och jag är sängredo. Idag har varit en craaazy dag. Näe faktiskt inte. Men har hållt på o kissat på mig av garv ett flertal gånger. Så är dt alltid när ja e med eve och malin. De kan inte vara seriösa tillsammans i max typ 10 sekunder sen så ska de göra ngra miner lr annat fånigt. så man skrattar alltid massa med de två bajshögarna. Meningen med att de skulle komma hit va ju att vi skulle plugga... Jag skrev kanske tre rader på min geografi, sen skulle vi baka kladdkaka. Vi fastnade i köket efter dt. Menmen, what evvah. Får ta igen dt imorrn.

Gaaah, pappa är ju fortfarande kvar i New York.. Familjen kommer snart falla sönder.. Iaf, mina tekniska apparater. Min tv har fått nå konstigt hack, min data har fuckat upp sig (nästan) och min mobil hackar också upp sig lite då och då. Vfr cpar allting upp sig just då ja inte kan få hjälp av min dady. Lovar att detta är sättet apparatguden straffar mig. Bara för att ja e så sjukt dålig på tekniska saker, teknik- handikappad helt enkelt, så ska jag få lära mig saker den hårda vägen? Kan inte bara pappa få visa mig hur saker funkar? Pappa kom hem! Min lillasyrra tror ja idag började förstå att pappa faktiskt inte kan komma hem på ett tag, hon har ju vetat att han inte kan flyga hem.. men att dt faktiskt betyder att han inte kan komma hem alls på ett tag 'broke her'.. Hon är ju en riktig känslig typ, men tror inte att hon har gråtit än för pappa.. Men idag brast dt för henne.. Sååå pappa, än en gång, KOM HEM!

Näe men nu ska ja börja gå och lägga mig. Ska bara läsa lite ur boken så att säga, sen sova.. Sååå natti natti..
xoxo, gossip girl.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0