Jävla hårda jävel

Kolla! Håller som ja lovade

Kom precis hem från Kallhäll. Dt blev en chill kväll på kallhälls- berget med massa människor, främst pojkar. Jag, Malin och Stina var de enda flickorna. Sen så vare gamle gode Henning, Anden (SKA träna upp mig så att jag kan vinna över hnm någon dag alltså.. J***la muskelberg.. Berg är en bra benämning på den killen..), Johannes, Jonathan, Todd, todds polare och hennings polare. VA ett tag sedan man träffade många av dem, så dt va kuel.

Dt var en cool solnedgång som vi (okej, jag och malin.. lr kanske bara jag..) satt och uppskattade ibörjan, kanske vid 8. Lägger ut bilder på den imorrn. Har inte sladden till mobilen här nu..

Kvällens nedpunkt (motsatsen till höjdpunkt???) var dock i slutet när jag gick in i en stolpe... Eller okej inte en stolpe, en järnstång som stack upp kanske en halvmeter från marken. Det blev ju så sjukt mörkt runt 10, så när ja skulle bort och gömma mig för att utföra mina needs, så helt från ingenstand så slog ja i mitt ben i nånting.. nånting hååårt. Tänkte att dt va en trä pinne eller nåt, men nej nej. Då visade det sig att dt va en järnstång som stack upp där för jag har ingen aning varför. Jätte irriterande. Så nu har jag en stor bula ovanför mitt högra knä. AJJ säger ja bara.

Men men, nog med mitt babbel. Ska lägga mig nu så att ja orkar gå upp för en och en halv timme i skolan imorrn.. ??.. Är dt nödvändigt att ha en lektion sådär när alla andra har ledigt?

Näe godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0