To everything that i did wrong

Hur kan vissa ord och meningar komma ut så otroligt fel ur min mun? Ja fattar verkligen inte.. När dt väl gäller och ja försöker beskriva hur mycket ja finns där. Ja då låter dt som om dt kommit från ett rövhål.. Som om en dushbag skulle ha sagt dt.. OCH JAG ÄR VERKLIGEN INGEN DUSHBAG... Innerst inne är jag inte dt.. Kan verkligen göra misstag, är expert på sånna, men jag är inte falsk. 

Du kommer inte bli av med mig..


I know i wasn´t there
When you needed me the most
I know i didn´t care                                         (men dt gör jag och har alltid gjort)
And was afraid to get so close
Tonight it´s getting hard to fall asleep
Cause it´s becoming clear that i broke all into pieces
And i can not reverse it
So i´ve got one more thing to say

I´m sorry for your pain
I´m sorry for your tears
For all the little things i didn´t know
I´m sorry for the words i didn´t say
But what i still do
I´m still loving you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0