I wish those days could come back once more

Hola
Nu har man lite hopp om mänskligheten. Snälla människor finns faktiskt. Glömde mitt halsband på sats idag, i jakan som tur va, när ja tränade.. Nej dt va inte alls halsbandet med eves "kompis ring" :O Hur kan ni anklaga mig för ngt sånt?! Okej dt va dt.. skvallra inte för henne bara.. Tog av mig dt när ja skulle springa på löpbandet (hade glömt att ta av mig dt innan). Så la ifrån mig dt i en av "vattenhållarna" som finns vi sidorna av skärmen och tänkte "glöm inte den nu emilie".. Meeeeeeeeeeeeeeen såklart glömmer jag den.. Kom på dt när ja skulle duscha här hemma (duschade bara kroppen på gymmet, orkade inte duscha halsen och uppåt). Så vi åkte tillbaka till gymmet i samma veva när vi skulle lämna melker på fotbollsträningen. Och då hade ngn snäll person lämnat in mitt kära halsband. Hon i "kassan" frågade till och med ifall dt va en förlovningsring på halsbandet. Hoho, ser ja tillräckligt gamal ut att vara förlovad? Najs!

Idag har varit en underbar dag! Har ju varit klarblå himmel hela dan och hyffsat varmt. Hatar den jäkla vinden som ska komma och förstöra solens värme. Men vi har iaf hittat ett perfekt ställe att sitta och sola på på kajen. Istället för att sitta vänd mot vattnet som man brukar sitta så kan man sitta på plattformen under, på sidan liksom, vändåt andra hållet. Var hur varmt som helst, blev tvungen att ta av mig tills ja satt i bara linnet (och byxor såklart då.. men hade typ fyra lager tröjor; jacka, tjocktröja, t- shirt och linne) Sååå, dt va helt underbart. Alla mobbade mig också för att ja blev så röd direkt. Så är min hud liksom, efter inte så lång tid så får ja färg- röd färg. Kuuuul.. Men som tur är så blir ju den röda färgen efter ett tag rätt färg. Så dt e ju bra.

Näe men nu ska ja snart gå och lägga mig. Har gått och lagt mig allt för sent de senaste dagarna. Måste sova ikapp nu.

Följer Stevie Wonder temat denna vecka för dagens låtar.. HAN ÄR SÅ SJUKT COOL. Kolla bara på hnm. Gud i männsklig form.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0