dumbledore!

Hur har ja kunnat missa denna video? ALLA har sett den, iallafall de jag har frågat.. HUR kan alla ha sett den  och ja missat den helt? Den heter alltså "Potter Puppet Pals in "The Mysterious Ticking Noise" och har 78 944 092 fucking visningar.. HOW THE FUCK HAVE I MISSED THIS? Men iaf, idag så började alla sjunga på den och alla kunde den verkligen. Men ja lärde mig den ändå och har haft den lilla låten i huvudet HELA kvällen.. Så kollade på den när ja kom hem nu och den va faktiskt rolig.. Hoho, här har ni den:


Hur..?
Men nu har ja sett den iaf, och kommer ha den i huvudet ett bra tag till.. hallelujah.. '-.-

Idag har dt btw varit en helt underbar dag som igår, kanske liiiiiiiite sämre. Men ja klagar ABSOLUT inte. Slutade efter lunch idag (egentligen inte men hade bara work shop, så gjorde typ ingenting). Så ja va först i skolan och slappade, vid två åkteja till eves skola och sen åkte vi in till stan och va där ett tag. Mucho mysigt och roligt. jag: "åh va gott dt skulle vara med en iskaffe.." eve: "ska vi...?" jag: "lets go".. Så vi stack till 7eleven och köpte coffie nåt.. va den än hette.. Mums fillibabba..

Näe men nu ska ja gå och lägga mig...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0