Daaaaddys hooome

Heeeeeeeej
ÄNTLIGEN är pappa hemma. Nu kan allt gå tillbaks till normalt, normala rutiner. Har redan beskrivit hur dt har varit, så ja skippar den delen, behöver inte ta upp dt igen.. JAG ÄR SÅ SJUKT LYCKLIG. Eftersom pappa hade massa "spear time" (stavas dt så?) pga av att han va "strandsatt" som han sa så har han ju haft massa extra tid till att shoppa. WOHO säger ja bah. Han var strandsatt med en kollega som har en dotter i min ålder, och den dottern tipsade de inkompetenta männen med affärer, shopping, märken osv osv.. MYCKET BRA säger jag bah. Jag står till skuld till den dottern, var hon än är ute i landet. Jag och resten av familjen fick otroligt fina saker. Är ju så billigt där också, lr billigt och billigt, men jämfört med här så kan man ju få massa coola märken för perfekta priser. Dollarn ligger ju OTROLIGT lågt nu, på ca 7 kr, så jag är mer än lycklig (känner sig lite bättre till mods när man vet att den är låg, när man ser priserna på kläderna pappa har köpt). Pappa köpte nämligt en baseball jacka till mig!!!! En snygg sådan också!!!! En äkta new york yankees jacka!!! Japp ni hörde rätt!!! Nu kommer ja va snyggast av ALLA.. näe driver men nu för dt första: så slipper jag köpa en jacka själv och för dt andra: så slipper jag behöva välja i sveriges lilla utbud av baseball jackor.. För, om man ska vara ärlig, så kan man faktiskt inte hitta lika snygga jackor här i sverige (då på ngn amerikansk affär lr nåt.. men räknas dt som svenskt då? näe skulle inte tro dt vaaa). Måste åka utomlands för att hitta ngn riktigt snygg. (Tror jag, men jag kan ha HELT fel).

Näe men nu ska ja sluta babbla och visa vad jag har fått istället.. Kanske lite enklare va? (P.s. mobba inte bilderna, tagna med mobilen)

Detta var det första vi såg.. Gissa om man blev glad bara av åsynen av påsen.. Innuti hittade jag...

OFC trosor. Ett vanligt par och ett par string (tro inte att pappa är ngt pervo nu, men han har sina skämt- traditioner..låång historia) Kostade 8.50dollar/paret = ca 60 kr. Tänk va de skulle ha kostat i Sverige.. 160? Att köpa underkläder på Victoria Secter är ju ett måste.. Fick också..

...ett nattlinne därifrån. är i mjukt och gosigt tyg.. perfekt natt plagg helt enkelt..

Så fick jag en cool tröja från Ed Handy. Tydligen poppis i USA, har dock inte hört så mkt om dt märket.. Kostar ca 40 dollar = 280 kr

Närbild på trycket.. Coolt huh?

Baksidan av tröjan. Samma tryck som framsidan fast i svartvitt

Dam dam daaam.. Min jacka. ÄR MYCKET SNYGGARE I IRL.. Kostade 99.99 dollar = ca 700 kr. Är dt äkta yankees så äre..

Baksidan

Simsallabim så blev den till en annan färg.. Kan vända ut och in på den!!! (ja, kanske överdriver lite med utropstecknena.. men den är ju såå söööt! zöötis! min nya BFF, bääästiiiizz u know!)

Baksidan + snyggish märken på ena armen..

Såå, de va de.. coola huh.. Även syskonen och mor fick coola saker. Melle till bla en undefär likadam jacka fast svart röd. Mycket snygg den med.
Näe men nu måste ja plugga.. See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0