Blir lite arg ibland

hejsan
Blir mycket mycket sur på blogg.se ibland. Hade skrivit värsta långa inlägget igår om helgen, men sen när ja skulle publisera dt så hamnade jag på startsidan igen. Bajsa blogg.se. ;D

Men iaf, får väl ta en liten sammanfattning av helgen i detta inlägg ändå. I torsdags va jag och eve hemma hos hennes syrra till typ 7, kom hem vid 8, pluggade och gick och la mig. Va inte inne på fejjan, blogg.se eller ngn annan blogg. Va helt omskärmad från världen. I fredags efter skolan gymmade jag och tess. Va bland annat en av de värsta dagarna psykiskt för mig, va så sjuuuuukt trött, va helt borta. Tog dock ut mycket av mina aggritioner (på grund av tröttheten) på tess och sen på gymmet. Men hon tog dt som den man hon är och bara skrattade åt mig. Kom hem vid 9, hade egentligen bestämt med tess och ngra till att vi skulle ses. Men icke sa nicke, sa att ja inte orkade och deckade runt halv 11 (!!). I lördags jobbade jag, hjälpte till i ishallen efter jobbet (brors hockey lag anordnade en turnering) och ganska direkt efter ja kommit hem från dt så åkte ja till Stina. Där va vi ca 8 pers; Jag, Tess, Stina, Malin, Eve, Filip, Gabbe och Henning. Mysigt faktiskt. Hade dock värsta vattenpipa hangovern dagen efter (ja man kan få det, nästan samma som vanlig bakfylla men man mår inte illa utan dt känns bara som om nån sitter och hugger knivar i huvet). Men sånt e livet, ibland får man ta lite smällar. Men värt va dt. I söndags vaknade ja hos Stina runt halv 1, sminkade mig  och sen gick till ishallen (ja, jag hade mina kläder på mig när ja sov, somnade i soffan med dem, va fortfarande död av trötthet). Kollade på Melkers sista match, åt massa gratis "godis" (mums mums o sånt) och sen åkte ja, mami och frida till donken. Efter donken hämtade vi eve vid emils (dit hon hade fått skjuts av sin mami) och sen satt vi och pluggade/kollade film/ kollade serier/ fejjan i ngra timmar. Runt halv 9 följde jag henne till station och sen va min kväll relativt slut. Gick dock och la mig 12 (ajja bajja emilie), såg klart på da vinci koden, så va ofc trött idag också.

Deeeet va min helg. En helt okej en. Idag efter skolan va jag och Sofie och kollade skor, sen va ja tvungen att åka för ja skulle nömligen klippa mig. Så nu e jag nyklippt, och rätt så nöjd. Sa ju till min frisör att hon skulle klippa så mkt av längden som behövdes, men man blir ju alltid lite chockad av hur kort dt verkligen blir när man säger så.. Jämförelsevis med förut iaf. Men är nöjd. Här kommer lite bilder:

Kort, kort, kort..

En seriös bild.. wow..

My baby icecoffee.. snygg min btw..

Såhär blire med uppsatt..
Lägger också in en gammal bild, så man kan se skillnaden på längd..

Kanske inte världens vackraste bild, men man ser iaf att ja hade rätt så mkt längre hår förut.. Känns iaf så..

Ska pluggish nu..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0