Dont worry about a thing

Hola
Börjar detta inläggsom det igår: Med en låt. Lätt veckans låt. Lyssnar på repeat på denna låt.. Om och om och om och om igen.. MEN DEN ÄR JU SÅ BRA.


Idag hade ja nationella i Eng A, alla ettor i alla skolor hade det idag? Iaf.. Gick helt okej. Dock gjorde jag samma misstag jag alltid gör; tror att ja har mer tid än vad ja har (tidsoptimist som jag är). Så fick inte riktigt med allt man skulle ha med. Menmnen, är nöjd ändå. Hoppas att ja får miiiinst VG, vill ju såklart ha MVG men vi får se. Ska satsa allt ja har på Engelska B imorrn iaf.. Måste plugga till det nu.

Jag kom på idag att jag verkligen tänder på ögonbryns piercing på killar. För mig blir killen automatiskt snyggare ifall han har en piercing i ögonbrynet. Började tänka på det idag när jag såg en SJUKT snygg kille i Årstaberg. Han var lite sådär "ruff" ni vet, såg ut som en snäll kille men samtidigt en riktig bad boy. Han hade några sår i ansiktet, en fighter alltså..? HETT. Så hade han också lite rufsigt hår, en svart lång rock/kavaj/jacka, piercing i ögonbryn och läpp (under munnen i mitten) och KLAR BLÅA ÖGON. Ni som känner mig vet hur ja känner för ögon.. Det är som ögonbryns piercingar; vackra ögon= automatisk snygg. Han hade en självsäker utstrålning, var inte rädd att möta min blick när ja ibland smygkollade lite på hnm på tåget (satte mig två "stols sexor" bakom honom, men mitt emot hnm, så att ja kunde fortsätta kolla på hnm, fånigt ja vet.. men förneka inte att ni också gör dt ibland när ni ser en övernaturligt snygg kille). Men när båda gick av i Jakan men åt olika håll i tunneln så tog det roliga slut.. Kommer aldrig få se den snyggingen igen..

Några kändisar med snygga piercingar;
fergie-with-her-facial-piercing_49.jpg Fergie image by 99centjewelry
Fergie och hennes heta ögonbryns piercing

Eve har också en i ögonbrynet
Christina_Aguillera
Christina Agiulera har en sån piercing som killen på tåget hade; under läppen (också skit snyggt)

SS851002resized.jpg eyebrow piercing image by strive_photos
Sen fick det bli en random snubbe som kanske inte världens snyggaste kille, men har får snygghets- poäng genom sin piercing

Ska lätt skaffa en ögonbrynspiercing när ja är 18..

Näe men nu ska ja plugga..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0