Valborg

Hola!
Slutade typ 12 idag. SKÖNT. Fast såklart så skulle dt ju varit ännu skönare ifall man varit ledig idag som vissa andra lucky bastards.. Men men, är glad för dt jag får.

Snart ska jag åka och kolla på skor med papi, bror och kanske syster. Hoppas ja hittar ngra bra, för dt är verkligen kriiiis på sko fronten för mig. Har inga riktiga vårskor, bara massa ballerina och "vinterskor". Så ngra bra tygskor ska ja hitta..

Ikväll då.. Va händer då? Dt e ju Valborg for fucks sake. Ska ha hit lite folk först iaf. Familjen ska ju till ngra ikväll, så då kommer dt hem lite kompisar hit. Vi ska föra lite här sen så drar vi till ngn fest eller brasa. Får se helt enkelt.

Näe men nu ska ja fixa lite saker och sen drar vi till la zapatería och shoppar lite skor.. förhoppningsvis..

Här kommer lite bilder från i veckan..

Sötis jossi.. vi älskar närbilder huh? ;D

Moi, detta var alltså i tisdags.. en dag efter att ja klippt mig

Amir, aka Amyran.. cool som vanligt..? Inte riktigt va

Malins sexiga rygg

När vi va på kajjen.. Pawel med Saras skinn jacka

Sen bilderna från igår;

Första bilden på solnedgången..

Efter min och Malins shoppingtur på konsum

Posing framför den oranga/rosa himlen

Andra bilden på solnedgången..

Hon har sina stunder då hon är otroligt vacker..
tredje bilden på solnedgången...

Snygga Malin igen


Fjärde bilden på solnedgången.. Den snyggaste också..

Henning har också sina stunder då han är som allra vackrast.. Här i en liten.. fosterställning?

Drar nu, bye bye
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0