Back in town

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM BAAAAAAAAAAAAACK!
Kom precis hem från la Åre! Dt har varit asnajs. Igår va den absolut finsate dagen på hela året. Ni som har varit i åre kan därför förstå när jag säger: Utsikten i åre + sol och knallblå himmel... Ser ni dt framför er? Ni som inte har varit där så tänk er... Näe asså måste visa er genom bilder! Kan inte förklaras.. Men bilderna kommer imorrn.. Orkar inte lägga in dem nu. 

Mer sammanfattning för åre är: SNYGGA KILLAR I SNYGGA KLÄDER... ÖVERALLT! Som ja skrev på fejjan: Jag kollar till höger: snygg kille, jag kollar till vänster: snygg kille, jag kollar rakt fram: snygg kille... OMG! its snygga killar everywhere! Och dt e så sjukt jäkla sant. Ja och sara satt mitt i 'Åre City' idag innan vi skulle åka hem och spana in killar.. Vi kunde kolla överallt och se minst en kille i varje 'direction'(kommer inte på vad dt heter på svenska)... Riktning kanske men iaf... Såååååå, jag klagade inte på att vänta i ngra timmar på tåget.

Får berätta mer imorn i och med bilderna.. Såååååå, see yah for now..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0