Bubblan.. nanananana... Buttran... nanananan

Hello

Sorry att ja inte skrivit. Men har knappt varit hemma sen.. igår..  Igår så blev ja med tvingad på bio, så efter många om och men så följde jag med Sofie, Oliver, Falle och Sam på filmen "The Bounty Hunter". Den va faktiskt, enligt mig, asrolig. Så rekomenderar den för alla er med min humor.

Sov hos Sofie (och vaknade upp hos Sofie, jag och aqve skämtade lite om dt) och imorse så vaknade vi med underbart väder.. Sååå vi bestämde oss för att kolla på en film. Dt blev "A Walk To Remember", underbar film! Vill hitta en pojke som hnm.. *suckar och drömmer mig bort*..

Iaf, vi drog från Sofie runt 3 då ja åkte och träffade Eve, Malin och Malins pöjk. Vi satt på donken ett tag, en av Malins - pojkväns (på g) vänner kom dit och vi gick runt lite i stan. Kul, men inte så händelserikt. Funny to meet my girls igen.

När vi va i Jakan igen så mötte vi upp Aqve och Ifrah, sa hejdå till eve och Malin och sen åkte jag, aqve och Ifrah hem till mig. Jag måste säga.. Det finns inte många människor som verkligen kan få mig att skratta så mycket som Ifrah kan. Och herregud vad jag och Aqve har skrattat åt henne ikväll. Gud, den kvinnan kan prata. Hennes jäkla historier om hennes galna familj är dock roligast.. Tänk er fem barn, högljudda som faen och med en "jag vill ha min vilja fram" mamma.. Kan bara stavas: Kaos. Och ifrah får dt att låta så roligt också. Hon berättar dt så sjukt roligt. Kommer få träningsverk i käken efter ikväll, har skrattat så sjukt mkt. Höll NÄSTAN på att kissa på mig, så mkt skrattade. Åh gud.. Ska vara med dem på torsdag.. Får se hur dt slutar. Kan nästan bara sluta i galenskaper..

Dt e kul, har hela min helg planerad.. Torsdag: Ha filmkväll med Aqve och Ifrah. Fredag: Ha filmkväll med gamla goa gänget. Lördag: SÄÄÄBY! Ska bli säsongs premiär förhoppningsvis.

Sen söndag.. Pluggdag. Imorrn med för den delen. Ska plugga HELA dan.. Så STÖR MIG INTE IMORRN.


My dear ifrah..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0