I väntan på Aqve

Hola
Idag har jag bara suttit i soffan och pluggat + kollat på tv och lyssnat på musik. Har egentligen inte gått så bra med pluggandet.. Men ja har ingen plugganda såhär på lovet. orkar inte plugga, så då låter inte kroppen mig att göra dt heller. Men min hjärna bryr du dig inte om eller? Den säger: Plugga! Plugga! Plugga! Men dt blir inget.. Har bara skrivit ETT stycke på hela dan.. Fy på mig!

Meen, meen.. Ska försöka plugga lite mer ikväll efter att Aqve har gått. För hon kommer ju hit snart nämligen. Ifrah skulle också ha kommit ju. Men hon har feber, så kanske inte världens bästa ide att gå ur sängen då. Lr hur? Så, dt blir bara jag och aqve, som förr i tiden. Ska ta lite bilder ikväll hade ja tänkt..

Pratade precis med henne i telefon och hon kommer om en kvart typ.. Måste skynda och ääääta!
Sååå see yah!

JAg och Aqve för typ 3-4 år sedan

Och en bild på oss typ förra året ngn gång
xoxo

Kommentarer
Postat av: aqve

yeahyeah, just like the good old days! =) but i have a feeling that it's backkkkk!



puss

2010-04-09 @ 02:54:51
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0