Boknörden within me

Hello
Jahapp, då har man fått låna farfars data på öland då. YAY! Första gången NÅGONSIN som jag har kunnat använda internet på ngt sommarställe, så jag är happy happy.. Speciellt eftersom jag har läst ut min bokserie, så jag kan inte joina alla andra som läser. Nästa bok i serien kommer nämligen ut i januari nästa år, så jag gråter för att dt kommer ta så lång tid innan jag får läsa fortsättningen men är så jäkla glad att dt kommer ngn fortsättning överhuvudtaget. Så just nu känns dt som om jag inte kan läsa ngn annan bok bara för att jag måste läsa ut serien först. Har "börjat" på två böcker men inte läst mer än en sida. Så måste hitta ngn till bra (ENGELSK!!) serie med böcker, för jag är en liten boknörd egentligen som älskar att läsa, men bara om dt är bra böcker.

Okej, dt där var otroligt onödig information menmen, dt va för intresseklubben! ;) Men seriöst, lånar gärna ut serien för den är så jäkla bra och man kommer inte ångra sig om man har börjat läsa den.. Men den handlar ju om vampyrer och så, så om man inte gillar sånt så kanske dt inte är för dig. Men tycker fortfarande att man ska ge den en chans, för dt kommer vara värt det. 

Dt är dessa sex plus den sjunde, "Burned", som finns just nu, sen så kommer den åttonde, "Awakened", som sagt i januari nästa år.  
Menmen, nu ska jag fortsätta njuta av internet och sen följa med familjen ner till stranden för att spela minigolf (tro dt eller ej så är dt en av de roligaste aktiviteterna i denna lilla by).
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0