Buuhuu

Hellu
Jahapp då är man hemma igen då, men nu (som tur är) tills skolan börjar. Skulle seriöst inte orka åka ngnstans igen nu, hemma hemma hemma ska ja va! Näe men helgen har iaf varit awesome. Var ju som sagt på Kolmården med släkten och dt va faktiskt riktigt roligt, men såklart så vare ju kanske inte världens roligaste väder. Molnigt och duggregn hela tiden. Men vi hörde att sthlm har haft ännu sämre väder, stämmer dt?? Oväder och åska eller? Ja, tur att man slapp DET iaf. Men dt är ju så typiskt att dt har varit helt perfekt väder på öland alla dagar vi va där och just när vi skulle åka ngn annan stans (för att gå ute mkt), ja då blir dt dåligt väder.. Menmen, dt är SÅKLART att dt ska bli så, annars har man tur och dt går ju inte för sig lr hur VÄDERGUDEN?!?!
Menmen, idag ska jag iaf på avskedsfest hos Jossi som åker om ngra dagar till usa, buuhuuuu! Kommer ju säkert bli lite avskedsfest för Lily också som åker om typ 2 veckor men henne har man tills dess iaf.. Men jag kommer sakna dem OTROLIGT mkt. Vi har ju alla bara känt varann i ca ett år, mindre t.o.m, men man har ändå komma så sjukt nära folk så alla kommer nog fälla en liten tår ikväll. Det är jag säker på. ETT ÅR liksom.. Men vi kommer juu ha kontakt på skype o så såklart (om hon inte hittar ngra nya coolare vänner såklart och dumpar oss), men ingen kan ju slå mig som vän och så äre bara. ;)
Här e mina fina flickor som åker.. Vill inte.. Men FETT kul kommer dom ha, vilken upplevelse alltså.. Min tur nästa;)
Jaja.. Ska ner och äta nu och sen börja packa upp lite och bestämma vad jag ska ha ikväll..Lite uppklädd måste man ju va. Så någe riktigt scheexigt kommer jag ha.
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0