Cocos olja

Holahola
Kom typ precis hem efter att ha varit i stan hela dan med eve. Har gått runt i affärer och ätit typ.. nada más. Lr jo, åkte med henne till Bålsta och solade en 20 minuters. Har nog fått lite färg. Det säkert för att kroppen har vant sig med sol nu.. Så måste fortsätta sola så att jag inte blir en total blekfis alldeles för snart. Har hittat hemligheten iaf: Kokos olja. Lånade eves innan jag solade, för hennes mamma hade blivit brun som en bajskorv när hon använt den på Malta. Så dt ska jag fortsätta med när jag ska sola. Meeeeeen.. Ah.. Har nog inte så mkr mer o säga..
Tyyyp såhär såg flaskan jag använde av ut. Mytche bra..
Ooooooooch..
Kollar på CSI:NY just nu. Me likie
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0