Hur kunde jag inte se dt??

Ey, Ey, Ey! Slow down just a sec.. Kunde inte tro mina ögon när jag såg vem som spelar Edward i den här nya filmen, Vampires suck (tack btw anonym att du sa att den var gammal, så att jag kom på att jag kunde ladda ner den) Min älskling, Matt lanter är Edward..?!?!? Hur kunde jag inte se dt på trailern?? Haha, fan va sjukt, men han passar ju som en parodi edward. Snygg som få är han ju. Har ju inte kollat på filmen än, men när jag skulle kolla lite snabbt ifall dt var en bra kvallite på den jag laddat ner så såg jag att dt var han och mamma mia jag måste kolla på den nu. Eller först ska jag äta ngt eftersom jag inte har orkat göra dt än, men efteråt.. Matt baby here I come!
Rob?
Matt?
Passar bra som Ed, huh? Måste skynda mig att äta nu.. See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0