I did it

Jahapp, då har man överlevt dagen då. Kanske inte var så otroligt mkt som jag behövde överleva från, men mens verken har nära på dödat mig. Inte mkt jag kan göra när inga droger fungerar.. Ipren är oftast min lösning och räddare, men idag hjälpte dt mig inte ett skit. Eller okej, i kanske en timme var smärtan borta. Men hallååå?? What about the remaning hours of the day?? HUH?! Menmen, förhoppningsvis blir dt bättre imorrn. Måste komma ut ur huset och göra ngt imorrn. Blir säker att träffa camping- buddiesen för att planera mat och så för helgen. Om jag inte har sagt dt så drar jag och ett gäng till Roslagen över helgen, alltså fredag- söndag. Ska bli kul.
Menmen, nu måste jag säga god natt för mig..
Men INNAN blire en dagen låt: I like it- Enrique Iglesias feat. Pitbull
Ursh vad jag no likie Enrique Iglesias.. Kolla bara på hnm. Vem tror han att han är? För sjunga kan han inte, men tur för hnm att de har fixat till hans röst så att dt faktiskt blir en bra låt.. Har börjat tycka dt nu, efter att ha spelat denna ett antal gånger på spotify. Still love yah Pitbull.
Party, Karamu, Fiesta, Forever..
Over and out
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0