Like your ass had the hiccups (?)

Holahola
Sitter just nu hemma hos Engla och har en skrattfest med henne, Millan och Karro. Man kan hitta på mkt
roligt i englas rum säger jag bara.. Just nu tar vi kort med englas papp- bröst (hon har bilder på bh:ar för att kolla ngt.. javenne.. hon är nog bara lite snuskig..) men snart ska vi börja dra oss härifr
ån för alla ska ngn annanstans.. Men dt va kul så länge dt varade iaf. Vid 6 ska jag o la familia åka till uppsala till min moster för att överraska mina kusiner som är i sverige just nu (de bor i tysklad). Opps hoppas de inte läser detta.. hoho.. Näe men nu ska ja fortsätta agera dj och vara lite social.. Just nu spelas: Bounce- Justin timberlake, Missy Elliot and Timbaland (??)
see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0