Taggad!

Holahola
Har varit hemma ett tag nu men har inte orkat datan. Hoho. Menmen. Har ju som sagt varit i stan idag med Aqvoooo. Har shoppat liite iaf. Dt var ju reor ÖVERALLT, men var lite besviken på att dt inte var på rätt saker.. Meeen, köpte lite saker ändå. Ett par örhängen:
Lila och guld är dem i. Skit coola faktiskt. 29.50 på hm.
Och ett coolt, färgglatt linne:
Man ser verkligen INTE hur starka färger dt är. Ska ta kort på dt i dags ljuset ngn gång så att man får se hur dt är på riktigt. ^^ Köpte dt på gina för typ 30 spänn.
Och så köpte jag två par trosor (10 spänn styck! Vilka fynd huh??) och en body lotion. Dt var tyvärr allt.. Men får dra dit ngn mer gång.. Aqve köpte också massa coola saker. Najs med rea säger jag bara!
Snygga Aqve (som btw inte är rolig att gå på stan med för hon får så sjukt många blickar efter sig!!.. Oftast av snyggingar men ibland också av Super heta gubbar och äldre män som fick sig lite ögongodis.. Fick nog efter ett tag och skrek: "Sluta kolla på hennes rumpa!" Men de slutade såklart inte då.. Menmen, dt var ju värt ett försök)
Moi, älskar hennes kamera! Man ser så jäkla brun ut med den
Dessa köpte Aqve, vilka jag också köpte fast jag köpte de rosa i hotpants och, samma som henne, string i lila.
Meen meeen. Nu ska jag fortsätta packa lite och sen joina min lillasyrra och hennes kompis som kollar på favvofilmen Eva och Adam.

Kommentarer
Postat av: aqve

WOHO TOPPEN DAG!

2010-08-12 @ 23:36:55
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0