De senaste dagarna

Hello
Har inte skrivit på ngra dagar, men har helt ärligt inte haft ork lr tid. But here I am now. Men iaf, i förrgår (söndags) var jag ju som sagt på avskedsfest hos Jossi och jag hade rätt när jag sa att tårar skulle fällas. Det var hemskt.. Lily hade gjort en video till jossi och från det att vi såg den och resten av kvällen så gick dt bara utför med mina tankar om att inte gråta. För lily det äcklet (älskar dig ;p) såg att jag var på gränsen till att gråta och just då bestämde hon sig att komma med tårar i ögonen för att krama mig.. Jag menar.. HALLÅÅÅ?? Jag KAN inte se på när ngn gråter utan att gråta själv så vi båda började störtböla. Meeeeen, helt kvällen var ju såklart rolig. Vi var ju ett stort gäng på typ 15 pers från framförallt skolan som var där så hur kunde dt inte sluta kul? När jag och Millan skulle åka (skulle sova hos henne) var Jossi lika taskig med att komma emot mig med tårar i ögonen för att säga hejdå så då rev hon min fina, coola, känslolösa vägg som jag hade byggt upp från förra gråt- sektionen. Gud vad jag kommer sakna dig min älskling. Hon åker ju på fredag, men lily dock åker ju inte förrän om två veckor så henne kommer jag krama och gråta med lite mer..
Jaja, enough about that.. Sov ju hos Millan ute på landet i åkersberga, sjukt mysigt! Och älskar hennes hundar! Kan man hitta ngra gosigare hundar? Näe, tror inte dt. Så dt va mkt mysigt och förväntar mig en till inbjudan ngn gång bara så du vet ;) Näe men me likie the countryside, hoho.
Igår åkte jag, eve och Malin till tess och catchade up lite. Har ju inte träffat henne på evigheter, iaf hela sommarn, så vi hade en tjejkväll. Mkt mysigt.
Just nu slappar jag i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, säkert bara kolla film för måste catcha up med dt också och se lite nya filmer. MÅSTE städa mitt rum också.. Det får vara kvällens uppgift bla.. Men jaja. Nu ska jag äta.. Såååå, see yah later.
(bilden tagen från Jossis blogg)
Här är tröjan alla som var där skrev ngt på, så nu kommer hon inte glömma oss. Får ladda in lite bilder när de kommer ut på typ fejjan för jag tog typ nada bilder.. Menmen..
see yah!
xoxo
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0