Hell yeah

Har precis kollat klart på filmen. Mytche ruliig. Och fan va bra hon som spelade Bella, lr "Becca" som hon hette där, va, precis som Kristen är som Bella.. Lite roligt att se faktiskt hur lika de verkligen var.. Menmen, tycker alla ska se denna för den var awesome. Hur mkt jag än älskar böckerna så vare faktiskt roligt gjort (för filmerna tycker jag e löjliga).. Och btw, har hittat en ny snygging. Han som spelade Jacob.. Mmmmm!
Chris Riggi heter han, men jag måste säga att han inte blir så bra på bild, denna var den snyggaste jag kunde hitta.. Men i filmen.. mmmmmuumms! Så ladda ner den allihop, eller vänta tills filmen har biopremiär den 25augusti..
Här är postern iaf och där ser ni lite bättre hur han ser ut i filmen.. BÅDA snyggingarna for that matter..
Näe men nu ska jag ut och sola lite om solen låter mig.. Ser ut som om dt börjar bli lite molnigt.
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0