Dansa är kul men jag föredrar att supa!

Att somna 8 och vakna 11 betyder inte alltid att man är pigg dagen efter. Dock nu när jag tre timmar efter skriver detta inlägg så känner jag att jag är väldigt utvilad. Min kropp är pigg men min hjärna är lite efter. Och som jag sa när jag pratade med eve i telefon: "min kropp säger tack för den långa sömnen" vilket eve kontrade med "nu är dt bara att börja om igen". Men efter en sån här fartfylld helg så behöver jag nog mer än en natts sömn för att helt återställas.
Iaf. Jag och 12 andra har ju som sagt varit ute på väddö/älmsta på en camping sen i fredags. Direkt när vi klivit av bussen i älmsta så kände jag igen stället och då visade dt sig att jag har varit där två gånger förut på basket läger. Så helt plötsligt kände jag inte dt som älmsta utan som väddö. Och jag hade varit på campingen också genom lägrena. Så dt va kul att iaf känna igen stället. Men iaf, sammanfattning av helgen var: fartfylld, rolig och inte alls som jag hade förväntat mig. Men jag tänker inte säga allt för mkt som hände där: Det som hände i älmsta, stannar i älmsta. Vilket också var vårat motto under helgen, så vi körde för fullt.
Här kommer lite bilder från helgen (resten läggs ut på fejjan):
We were blessed with good weather. Nej men seriöst, underbart väder alla dagar. Kunde inte varit bättre.
Ja som sagt så vare perfekt väder. Vi badade ett antal gånger på grund av dt vilket var perfa.
Helgen förgylldes med lekar som Eve hade förberett. En av dem var när man skulle äta upp ett godis snöre som hölls av en kille respektive tjej och skulle ätas upp som.. ja ni fattar.
Eftersom mitt internet är sjukt segt just nu så får ni inge fler bilder här. Men som sagt, man hittar resten på fejjan.
Ska duscha nu och sen möta upp eve i stan.
Ni får en låt också som jag alltid kommer förknippa med denna helg:

Dansa är kul(men jag föredrar Å supa)- De vet du feat. Robin Svensson
See yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0