Ain't no other man can stand up next to you


Min dag kommer typ innehålla:
- Läsa ut min nuvarande bok; Confessions of a serial kisser som är helt okej men lite skum. ^^
- Träffa eve för att reta henne pga hennes nytagna tung piercing.. Hon kommer prata som en bebis.. Mohaha..
- Träffa Aqve och Emma över middag.. Kul att träffa barndoms vännen Emma som jag inte har träffat på.. jag vet inte hur länge. Så ska bli ruuligt.
Och sen får vi se.. Har ju fanimig två dagar kvar på sommarlovet.. Buuhuuu..Så måste utnyttja dt! Vem hjälper mig?
Dagens låt blir en oldie med Christina Aguilera. Kom att tänka på den här låten precis och var bara tvungen att kolla på den och lägga ut den här. Älskar henne och speciellt när hon hade den här stilen på låtar och ah stil överhuvudtaget.. För hur snygg är hon inte i denna video?
Christina 2006:
Christina 2010:


Ja, hon är snygg nu också och kommer alltid vara det.. Men tycker hon såg mycket fräshare ut då.. Menmen , dt e en smaksak.
Ska gå och göra lunch till mig och mina syskon nu.. Såå, see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0