Bebis på gång?

Okej.. Sååå.. Idag.. Har jag inte gjort ett piss. Det framförallt pga the sucky weather.. Skulle säkert ha varit ute och njutit av min sista dag av frihet (på ngra månader iaf).. Men tycker att dt kan vara skönt att bara vara hemma och göra saker som behövs göra. Som te.x så har jag städat hela mitt rum; dammsugit, tvättat av på hyllor, skrivbordet och sminkbordet. Plus så blev jag så trött på att dt var så smutsigt i trappan så dammsög den också och nästan hela övervåningen.. Kan ni också få sånna ryck ibland? Att ni bara MÅSTE städa? Man är så trött på att dt är dammigt och smutsigt överallt så måste göra ngt åt dt.. Iaf, så fck jag idag.. Väldigt skönt känns dt.
Just nu kollar jag på 16 and pregnant på MTV. Tycker dt faktiskt e kul att kolla på.. Tänk ifall jag skulle vara gravid liksom.. Känns inte verkligt lr troligt ngnstans.. Känner mig så ung. Men om jag ska vara ärlig så skulle dt va spännande..
Satsa på en sån här snygging kanske? Nja.. Inte riktigt än va..
Ska kolla klart och sen fortsätta med min städning.. och välja ut kläder till imorrn.. Ser fram emot dt på ngt konstigt sett.. Att börja tvåan liksom.. Hur coolt är inte dt?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0