äckligt..

Kollade för ett tag sedan på dt nya schemat.. Och jag säger bara dt.. HOPPAS DET INTE VAR DET NYA SCHEMAT. Dt måste vara ngt fel.. Eller så får man bara inse att tvåan kommer bli tuff. Halv 9 till halv 5 på tisdagar.. ÄCKLIG dag.. Och sammanlagt tre dagar som vi börjar halv 9 och slutar.. javenne när.. Nu kan jag dock inte komma in på schemat på grund av "planerat underhållsarbete".. Så hoppas de planerar OM hela alltet.. Ay ay ay..
Kanske inte världens bästa tid för mig att ta foton.. Menmen.. Målade mina naglar för ett tag sedan också.. Hittade ingen bra färg hemma och ville inte ha naglarna helfärgade i mörkblått (vilket topparna också är, men kanske lite svårt att se) så fick bli såhär.. Måste åka och köpa ngra coola, färgglada nagellack nu EFTERSOM DET FORTFARANDE ÄR SOMMAR..
Menmen, kanske skriver innan jag drar imorrn och visar en liten dagens outfit.. Som jag inte har gjort på ja vet inte när...
Såååå, hörs imorrn!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0