Stalker.. Jag? nä, nä...

Kom typ precis hem från att ha varit och ätit med emma och aqve. Var väldigt mysigt. Vi åt på Food Court i sumpan där dt va god mat men helt tomt i lokalen... Så dt va lite osäkert att äta där men maten var helt okej. En sak jag inte fattar är att när man beställer en kebab så får man alltid sju kilo kebab men typ inge pommes.. Hmm.. Lite skumt.. Men men!
Efter vi ätit så visste vi inte vad vi skulle göra.. Men då rolig som emma är sa hon: "Asså.. Jag har hittat en studsmatta..." Haha så då vare en liten studsmatta i en lekpart ngra minuter bort. SÅ vi gick till den, hoppade lite, tog kort och sen drog. Mytche kul. Efter dt drog vi till emmas nya lägenhet som var typ 10 min bort vilket var där i dt nybyggda området. Alltså också där min morbror och "moster" bor. Emma bodde precis så att man kunde se min morbrors lägenhet så kände mig som en stalker när jag satt och stirrade i fönstret i hopp om att de skulle se mig.. Ringde dem typ hundra gånger också.. Men såklart är deras telefon sönder (fick jag reda på i efterhand) så de svarade inte.. Irriterande! Att sitta där och se dem gå omkring i lägenheten men inte kunna göra ngt för att de ska se mig... Stalker? Nejnej..
Menmen.. Ska kolla CSI:NY nu (såklart, eftersom dt är typ dt enda som är bra just nu) och sen typ lägga mig.. E bajs trött redan.. Fattar inte?? Går upp 11- halv 12 och blir trött 11 - halv 12.. Meeeenmeeeeen. (ja måste vara lite tråkig med att inte ladda upp ngra bilder, men som sagt är bajstrött och bilder från idag kommer när emmsis laddat upp dem).
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0