Just gonna stand there and watch me burn, but that's alright because I like the way it hurts

Får bli en till dagens låt.. Den här låten glömde jag lägga ut som en låt som spelades ofta i USA, för SÅKLART gjorde den dt.. Väldigt, väldigt ofta..
Love the way you lie- Eminem feat. Rihanna
En mycket bra låt och can't wait tills musikvideon kommer ut. Med två så här coola artister så borde videon bli ascool.. Dt är allt ja säger..
Igår iaf så mådde jag inte så speciellt bra på första halvan av dan, men på eftermiddagen så började jag må bättre så ja gick på bio med eve.. Efter att inte ha sett henne på så länge så behövde jag verkligen träffa den flickan så ja tog massa super kurer med ipren och vitaminer och följde med på bio. Vi såg Shrek 3D.. Och fasiken va rolig den var alltså. ALLA BORDE SE DEN. Men aningen roligare än filmen måste ha varit killen som satt bakom oss och skrattade som jag vet inte vad, en åsna lr nåt. Varje gång han skrattade så kunde man inte hålla sig för skratt. Meeeen, ah tycker alla SKA se den.
Skulle ha åkt till Öland idag men eftersom jag har varit sjuk så har min mamma och mina syskon börjat bli sjuka så mamma ville inte åka dit idag för att ligga i samma rum på öland (som vi alltid gör) allihop och smitta varandra om och om igen. Så vi åker troligtvis imorrn eftersom jag har blivit halvfrisk på nån dag så kan de nog också bli dt.. Så skönare att stanna hemma en extra dag..
Menmen, ska gå och äta lunch nu och sen får vi se vad som händer, är ju inte världens roligaste väder heller så får se..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0