Det som händer i solna.. stannar inte i solna

Hola
Har inte skrivit på ngra dagar.. Men har varken orkat lr haft mkt tid.. Såååå får bli en liten sammanfattning nu.
Som sagt så var jag hemma hos engla en snabbis i fredags. Efter ngra timmar där drog jag hem för att sedan åka till Uppsala för en liten överrasknings fest för mina kusiner som hälsade på i Sverige (de bor i tyskland annars). Det var faktiskt mkt trevligt i uppsala. Många av mina kusiner och övrig släkt var där. Och nu eftersom alla kusiner bor utspridda i sverige och världen så kan man ju inte träffa många av dem ofta så dt va roligt att träffa dem innan alla åker igen.
(smakprov från i fredags)
Igår var jag först på kräftskiva hos Sara som var ruligt. ÄÄÄÄLSKAR kräftor så dt var rena himmelriket. Kan inte få nog av dessa röda creepy varelser. Så SJUUKT gott. Efter vi ätit och så drog jag vidare till Johan som hade en liten get- together hemma hos hnm. Som alltid så vare roligt med dt vanliga solna gänget med eve, papi, nadia osv. Och som vanligt så hände dt mycket saker som kommer pratas om ett tag.. "Det som händer i solna.. sprids ut i solna" som jag och papi sa idag på vägen hem (det som händer i solna får alla reda på så småningom).
Såååå, nu ska jag fortsätta kolla på The Hills och sen antagligen kolla på "Vampires suck" igen. Venne vfr men känner för dt..
Såååå, see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0