Snooze min älskling

Andra riktiga dagen i skolan idag då. Var en pain in the ass att gå upp imorse verkligen. Kroppen skrek: "Nej, nej, nej, nej! Gå inte upp!" Men jag trotsade och var otrogen mot kroppen genom att tvinga upp den vid 10 över 6. Usch! Blir repris imorrn.. men då blire några till snooze- omgångar hoppas jag.
Annars var dagen ganska okej.. Vi har ju fortfarande (hittills) inte så mkt att göra så blir att man slackar lite på de fria arbetstiderna. Meeeeen, får bli lite ändring på dt tycker ja..
Träffade eve, johan och winston efter ja slutat. Vi noobade runt lite i solna centrum och åt lite o så sen så efter ett tag så drog jag och eve igen. Så nu sitter jag än en gång framför tv:n och kollar på Fångarna på fortet.
Fick bli en lite tråkig bild idag men orkar inte anstränga mig mer tyvär ^^ Är så sjukt trött!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0