I like big butts and I can not lie..

Usch. Jag hatar verkligen folk som bara tänker på sig själva.. SOM BARA ÅKER IFRÅN OSS FÖR ATT HA BAJSROLIGT I.. javenne.. USA KANSKE! Tänker liksom inte på oss andra som de lämnar bakom sig.. Sa precis hej då till min älskling Lily som lämnar oss på fredag. Fy vad hemskt. Kommer sakna den rumpan otroligt mkt (bokstavligt talat rumpan också.. min kläm och pet rumpa liksom..). Har inte riktigt fattat tills nu att hon ska åka så dt känns ganska surt.. Har knappt fattat att Jossi är long gone än, som millan sa: "Känns bara som om hon är på semaster någonstans".. Men dt är hon ju inte! Bu..hu.. Ska dock hålla koll på mina fina flickor heeeeela året så LILY och JOSSI: ha din skype pååå så att viii kan prataaa där.

Min babe..
Menmen. Annars vare en helt okej dag idag. Hände roliga saker och tråkiga= en vanlig dag i princip. Pallar typ inte skriva mer just nu. Har inge mer o säga.. Såååå, see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Lily

Jag älskar dig din bulle :D Kommer sakna dig!! (och förlåt att jag är självisk :P) PUSS PÅ DIN SNYGGA RUMPA!!! :D <3<3<3

2010-08-26 @ 17:15:56
URL: http://charlottarundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0