Bajs också

Hemma idag.. Däckade vid 6 igår kväll och vakna tre timmar senare. Då hade jag feber och allmänt ont i kroppen. En timme senare somnade jag igen och vaknade vid 9 imorse= Sovit 14 timmar sammanlagt. Skönt faktiskt, så tror kroppen tackar mig för dt idag. Mår helt okej egentligen (efter att ha tagit en ipren) om dt inte vore för det snor- fyllda huvet jag har nu. Varje gång ja försöker snyta mig så känns dt som om hjärnan ska sprängas.. Hmm.. aja.. Känns som om jag kommer få ont i halsen igen när iprenen slutat värka så ser inte riktigt fram emot dt.. Såååå, ska försöka plugga lite nu innan dt blir värre.
Pallar inte göra ett roligt inlägg med bilder and what so ever. Men en liten ledtråd får ni till vad jag ska kolla på nu.. Såå see yah!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0