Vill ngn byta morgon kanske?

Innan jag sätter igång filmen vill jag bara dela med mig lite av min underbara morgon..
Vaknade imorse (typ 12) och trodde att jag hade kissat på mig, men nejnej, dt var bara min underbara kompis mensen som hade kommit. Lite senare när jag satt framför tv:n så fick jag helt plötsligt en sjukt konstig känsla och typ hela kroppen började skaka och dt kändes som om jag skulle spy men ändå inte (har ALDRIG upplevt ngt så obehagligt, visste liksom inte vad jag skulle göra; spy lr sätta mig på toan). Men som tur va gick dt över efter ett tag men nu handskas jag med den underbara känslan av första-dagen mensverk, som kanske inte är detta för alla men för mig; värsta dagen i hela månaden. Såååå, tror jag ska tare ganska så lugnt idag.. Knarka ipren och mat..
Sorry för alla äckliga bilder ni kanske har fått upp i skallen nu, men ja bryr mig inte så mkt om ngn annan just nu, om jag lider så ska fanimig andra få lida också. ;)
Meeeen ah, nu ska jag äta soppan och mackorna jag precis har gjort.. See yah..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0