Bålsta kväll

Måste egentligen plugga som ett as nu. Men slänger in ett litet inlägg ändå..
Igår vaknade jag och Millan vid 11, sen åkte hon till sin pojke och jag till råcksta för att jobba. Jobbet gick bra, vi bakade pepparkakor, mysigt faktiskt. Efter dt åkte jag hem och var med en stund med de gäster vi hade igår. Det var två av min lillasyrras kompisars familjer, och ingen jämnårig till mig så kände inte att jag ville vara med.. Så åkte vid typ 8 hem till eve och var där hela kvällen. Väldigt mysigt. Känner att ja behöver lite eve tid lite då och då. Eftersom vi knappt träffas så ofta längre, och då är dt antingen 20 min på tåget påväg hem lr på ngn fest/ och då hinner man ju inte precis prata bara vi två. Men iaf. Vi gjorde inte så mkt. Pratade och kollade på film typ. Och dt räckte gott och väl för mig.
Med tanke på inlägget dedicerar jag bilden till min fine ven eve.
Detta var på tåget till balen i 9an.. En halvtimme för sent for the win!
Pluggish blire nu!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0