Elelelelelele olaloalalalalalalo

Asså... Pallar verkligen inte plugga.. Javeet att dt inte är mkt kvar av terminen och jag intalar migsjälv dt typ var femte minut, men kan inte koncentrera mig.. Idag slutade vi iaf vid 12 (lr egentligen inte, men hoppade historian eftersom vi annars bara skulle jobba själva) så jag och Millan åkte hem till mig "för att plugga". Tror ni dt blev någe plugg? Näe är svaret på frågan. Det blev att vi åt, kollade youtube klipp och dansade istället. Vi har lovat käre mallan i brallan att göra en koreografi till en låt, så nu började vi på den. Vi kom ganska långt faktiskt om jag tänker efter. Så ah, får se hur vi gör med den. Men vi ska fortsätta lite på den iaf.
Bara för att fylla ut inlägget så kan jag ju lägga ut vilken låt vi gör korren till:   
Dah style deh- Busy Signal
Me likie this song, very mucho.
Näe men ska nog lägga mig nu, ska ju upp och spela fotboll imorrn.. Den årliga lucia fotbollen yao. Och har så gott som blivit tvingad till att vara med, halft, så ska köra. Bänkvärmare for the win, tills jag behövs.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0