julshopping

Halloj!
Slutade halv 12 idag så jag och Millan åkte hem till mig, lämnade alla stora väskor och sen åkte direkt till Kista. Vi hade redan bestämt i veckan att vi skulle julklappshandla idag men eftersom vi är nojiga nog att inte våga julshoppa i stan så blev dt gamla hederliga Kista. Och dt funkade gott och väl. Millan köpte typ till nästa alla hon skulle köpa till och jag är också så gott som klar. Så blev perfa.
Just nu står Millan i duschen så jag passar på o skriva ett litet inlägg. Varför duscha nu undrar ni kanske (lr dt kanske ni inte gör)? Jo för att vi har typ stått och dansat våran korre i typ två- tre timmar nu. Den är nog så gott som klar. Och skit bra! Hehe är nöjd för att vara den första relativt seriösa koreografin ja gör. Mucho bien. Och med min dancehall och Millans ragga så blev dt en härlig liten mix.
Nu ska vi kolla på filmen Easy A. Verkar skit kul och typisk våran humor så blir bra. Trailer kommer här:
Hoho, verkar bra right?
jaja, see yah!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Engla

haha den är sååå bra :D



Så ni kör allstå dansen på avslutningen på onsdag? ;D

2010-12-19 @ 00:05:36
URL: http://ulfsparres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0