Lucia fotboll

Kom för typ en timme sen hem från att ha haft en fotbolls dag idag. "Luciafotboll" kallas dt som jag skrev igår, och dt är som sagt en liten tradition i min skola då massa lag från olika klasser kör mot varann. Var inte med förra året, för då tog jag hand om engelsmännen som var här vid den här tiden, men iår var jag där och till och med spelade. "Blue balls of destiny" hette mitt lag -.- Och måste påpeka att jag inte var med när namnet bestämdes. Men dt gick nog ganska bra för oss tror jag. Trea lr nåt sånt kom vi, av typ 8 lag. Trodde att dt skulle va skit tråkigt och var bänkvärmare första matchen, men andra matchen spelade jag och dt var ju skit kul. Dock så fick jag en smäll på mitt knä, så kunde inte spela hela matchen, men var askul ändå. Vi körde tre matcher, vann två av dem och jag spelade under de matcherna vi vann.. No further explanation needed. Näe men gjorde inga mål, men tror jag tillförde lite till laget iaf.
Krullikrull hår idag. Afro for the win!
Nu blire att pluggish english.
see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0