Några julklappar

Här kommer lite dåliga webcam bilder på ngra julklappar jag har fått.. Men de andra är lite kläder, presentkort på gina, örhängen, olika hårprodukter osv.
En ipod, 16 mb. Denna var den julklapp jag blev mest förvånad över. Jag har ju redan fått en ny mp3(mp4) från när pappa var i Kina så blev väldigt chockad när ja fick den här av morfar/mamma och pappa. Men förklaringen var att den här är så liten o bra när ja t.ex. ska träna o så.. Skit bra verkligen. På baksidan står dt även graverat "Emilie- we love you".. "Då kan du tänka på oss varje gång du ser det" var mammas förklaring. ^^
Körkortsboken.. Ja då är dt väl bara att börja läsa då.. 304 sidor fakta here we come!
Frans och ögonbrynsfärg. En sak ja verkligen har önskat mig. Hoppas det är bra bara för då ska jag skrota ögonbrynspenna och bara köra på detta.
Tre gröna nagellack. Detta blev jag också så himla glad över. Hade inte sagt att ja ville ha dt, men coincidence enough så hade jag och klara typ ngra dagar innan sett denna och bah: fan va snyggt, skulle inte klaga på att ha dessa osv. Så ah, blev mycket mycket glad. Tack mami! Och som ni ser på bilderna så kunde jag inte välja vilket av lacken jag skulle använda först, så körde på alla.
Pyjamasbyxor. Jättesköna sovbyxor som jag har på mig nu bla och som jag tar på mig whenever I have the chance. Jag fick dessa, min lilla syrra fick också blommiga men en annan färg och min lille brosha fick ett par grön randiga. Så om ni hälsar på familjen blomberg nu under lovet så kommer ni se oss i dessa garanterat.
DKNY parfym och body lotion. Också en överraskande present som jag faktiskt fick av min farbror. Hade inte önskat mig detta men blev mycket mycket glad när ja fick det. Visste ju direkt vilken parfym dt var bara av o se fodralet eftersom dt är så många som har denna så blev överlycklig. Främst chockad över att dt va just min farbror som lyckats så bra.. Plus i kanten för hnm alltså..
Jaja.. Nu har ni sett ngra, de som jag orkade ta kort på. Så snart ska ja börja göra iordning mig för att åka in till "stan" (sandviken) när melle och pappa ska åka skridskor. Tror att jag, mamma och frida ska gå runt o kolla lite i affärer o så medans.
Och btw, tror att vi åker hem imorrn.. SÅ AQVE! JAG HÖR AV MIG NÄR JA KOMMER HEM IMORRN SÅ SKA VI BESTÄMMA NAGELTID! :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0