Nyåååår

NYÅR IDAAAAG. Peppad till tusen! Dock så blev kvällen lite sämre när millan smsa mig imorse och sa att hon har blivit magsjuk.. Vi som skulle dansa hela natten.. Menmen, får göra dt bästa av saken helt enkelt: dansa och festa för henne! Men är dt inte aningen otur när man blir just magsjuk den dagen som bara är en gång per år och då man inte får vara minsta sjuk?? Vet inte hur hon lyckas faktiskt.. Visst att vakna upp förskyld, då kan man ändå göra så att man mår bättre, men magsjuk.. Dt håller ju i sig ett bra tag..
Jaaaajaaaa. Vad ska man göra liksom?
Idag har jag precis hunnit duscha/ raka hårspots/ hårinpackning/ smörja in mig med body lotion och dt är mkt kvar on the way.. Måste:
-Färga ögonbryn
-Måla tånaglar (a)
-Städa rummet
-Hitta smycken och annat viktigt till nyårs outfitten
-Hjälpa mamma städa och med det hon behöver göra (vi ska ha nyårsfest här också med hela släkten, men sticker vid 9 till eve)
Och viktigast av allt:
- Fixa iordning mig! Ska ta 1-2 timmar till o göra dt så att ja är säker på att ja ska hinna klart (a) Måste ju fixa smink, hår kläder osv osv
Oooooh blev lite stressad nu.. Först: färga la ögonbryn!
Lägger ut bild sen på hur slutresultatet blir..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0