plugg

Halloj!
Har inte skrivit på ett tag, men har varit borta och så SJUKT stressad de senaste dagarna. Kom på i typ tisdags- onsdags att jag har otroligt mkt plugg o göra innan jullovet.. Men i tisdags så var jag iaf hemma hos karro på ekerö och bakade lussebullar till öppet hus som var igår. Skit kul att vara hemma hos henne, första gången faktiskt, för hon har så otroligt rolig familj. Var som en i syskonskaran efter 5 min i lägenheten. Både hennes lillebror och lillasyrra är som karro fast 3 gånger värre.. Så alla som känner karro kan förstå när jag säger så.. Iaf, vi bakade, fettade oss med chirre och lerre (chips och läsk), kollade desperate och till sist kollade en asrolig film. "I love you Beth Cooper" hette den, REKOMMENDERAS!
Bilder från kvällen kommer upp snart antar jag, för vi tog många.
Menmen, nu måste jag verkligen, verkligen, verkligen plugga. Skriva uppsats om xenotransplantations står på schemat..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0