WOHOOO

Faaaaaan va kul dt var igår! Glömde att blogga i fredags och igår, men som sagt så hade jag uppträdande med mina dancehall buddies från blue hill. Dt var alltså en uppvisning för alla blue hill elever, så dt var inte bara dancehall utan hiphip, popping, house osv. Det gick skit bra, men efter att ha träffats halv 12 och varit uppspelt hela dan så var uppträdandet bara som en snabb flash, tog bara ngra minuter, sen slutt. Sen så hade vi inget annat o göra då vi uppträdde som en av de första, men vi stannade kvar och kollade alla andra. Främst den stängda dancehall gruppen som har samma lärare som vi och som vi också har övat mycket med. Och såklart den stängda hiphop gruppen där min fina flicka Malin dansar i, de båda var skit duktiga. Och tycker dt gick mkt bra för min grupp också, med ngra undantag till människor som jag har skrivit om förut. Men för mig gick dt perfa... Tror jag..
Håller på att ladda upp videon från igår då pappa spelade in oss. Såååå dt tar väl att litet tag till. Men tills dess så får ni fortsättningsgruppens låt, nu när man ser deras steg i huvet när man hör denna så är den väldans mkt bättre än innan Men, håll ut. Videon kommer upp snart.
Follow Through- Ding Dong
Gillar den verkligen!
Och nu är dt btw slut med dansen för iår :( Verkligen sorgligt, men kommer ju såklart fortsätta efter nyår. Skulle inte klara att sluta på dt nu när man kommit i dt.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0