Monday

Tja tja bloggen!
Idag har varit en ganska så rolig dag.. Lr rolig och rolig, men helt okej iaf. Hände inget tråkigt. Det enda man kanske börjar få lite ångest över är matte provet som vi har på onsdag. 54 fucking sidor är dt vi ska ha på.. Kuul.. Men just nu går det ganska bra.. Fick lite hjälp idag så en del har jag koll på nu iaf.. Sen är dt de andra sjuttioelva sakerna man ska kunna också. Menmen, bara jag får G så är dt ju lungan.
Nu ska jag plugga inför idrottsprovet (??!!) vi har imorrn. Kroppens leder ska vi ha om.. Kuuul.. Får hoppas att också dt går bra då jag inte har pluggat till dt ngnting.
Idag hade jag typ halva dan sidflätor som ni ser på de första två bilderna. Hade sånna på uppvisningen också, men tog ut dem igår när ja duschade. Men älskar verkligen att ha sånna på ena sidan håret, vågar verkligen inte göra sidecut så dessa blir som en liten version av det. Idag hade jag också super lockigt hår. Mina riktiga lockar blir så otroligt fula, så sover alltid med flätor och plattar dt ofta sen. Idag hade jag inte heller mina riktiga lockar, men hade flät- lockar. Så dt var ganska så coolt, spec med flätorna på sidan. Ska se ifall jag får till coola lockar imorrn igen, annars blire platt hår med sido flätor..
Tror inte jag har lagt upp denna video, ifall jag har dt får ni se den igen. Me love this! Skit duktiga. Till en av mina favvolåtar/ steg också, Rubba Bounce.. Me like!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0