hp

Jahopp, ännu en dag hemma. Var hemma igår också, men pallade verkligen inte skriva ett inlägg då. Idag hade jag tänkt att gå till skolan, men typ en kvart innan jag skulle gå så fick jag en liten present: min mens hade nämligen kommit.. Kuuul. Och eftersom första mensdagen är värst så visste jag att detta inte skulle bli en bra dag i skolan. Mensvärk plus att jag fortfarande är snuvig och krasslig= ingen bra combo. Såååååå, en tredje hemmadag fick det bli. Har precis kollat klart på Harry Potter och halvblodsprinsen som gick på canal+. Skriver ju om hp till engelskan så fick lite bra ideer till dt.. Så ah, lite har jag att gå utifrån nu alltså.. Får nog kolla på alla filmer igen för att få ännu mer ideer. Men dt blir många timmar.. 5 filmer, typ 2 timmar each.. 10 timmar.. Nja.. inte just idag då kanske.. Ska först gå och laga lite lunch iaf.. Hoppas pappa köpte nudlar igår..
Haha såg denna reklam precis:
Ica reklamerna, alltid lika roliga. Så klockren.
Näe men nu blir dt att kolla klart på ellen sen fixa lunch.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0