due date

Guuuuuuuuuuuuuuud va jag är trött! Har knallat runt i Kista halva dan idag plus att jag gick upp tidigt imorse, så är HELT SLUT. Dessa två dagar har varit otroligt onödiga, vfr fick vi inte bara sluta i måndags? Iaf, igår kom jag till skolan vid 11: åt kollade klart på en film under engelska c och sen gick hem vid halv 2.. Idag kom jag till skolan och så är det ca 7 st från min klass där och då får vi reda på att vi egentligen inte har ngn lektion men våran lärare föreläser lite ändå, sen engelska c där vi bara gör en "evaluation" och gör olika exercises typ, äter sen slutar.. Kul och nödvändig dag det också.. Skulle lika gärna ha kunnat stanna hemma dessa dagar.
Aja.. Är inte alls bitter..
Men idag efter vi slutat så drog jag, Anna, Nicole och Klara till Kista för att kolla på "due date" som började 16.45.. Och eftersom vi slutade typ vid halv 1- 1 så fick vi gå runt i Kista i ngra timmar bara för att vänta tills bion skulle börja. Ganska bra vare då jag nu har köpt alla julklappar, men som sagt, är FEEET TRÖTT nu jao. Måste bara skriva klart min engelska (jag vet, har sagt dt i typ 4 dagar nu, men NU är dt dags!!). Spanskan får jag göra under lovet, fuck spanska.. Me no palla.
Ni får två trailers idag eftersom jag har sett två filmer de senaste två dagarna. oj mkt "två" där, men men.
August rush. Denna såg vi alltså i skolan. Oooooh, får good feeling bara jag kollar på trailern! Älska älska älska! Det enda som jag dock blev besviken på var slutet.. Se den så fattar ni.. Och ja.. ni kommer få se mycket av snyggingen Jonathan Rhys Meyers.. Åh, såååå snygg!
Due date. Lätt en av de roligaste filmerna jag har sett på länge! Gud va vi skrattade. Se den! Så värt dt!
åååh.. och med hans irlänska dialekt.. ååååh!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0