Stört

Halloj!
Kom precis hem från att ha varit på dansen. Tre timmar denna söndag också. De tre timmar vi hade idag gick otroligt mycket fortare än förra söndan. Kanske var dt för att vi inte dansade så mycket olika saker idag. Vi körde främst våran dans med kläder och allt. Men dt var kul. Det är ju fortfarande många som inte har där o göra, som inte kan takt, steg eller något överhuvudtaget. Men ah, går ju i en nybörjargrupp så kan väl kanske inte förvänta mig så mycket mer. Men iaf! Det kommer se bra ut! För så fort vi tog på oss den gemensamma klädsen vi ska ha så blev vi mer en grupp liksom.
Men igår då. Då jobbade jag först, sen åkte jag till eve och åt middag där. Det för att min käre vän Papis pojkvän är här från Mexiko, så vi ville träffa och lära känna honom. Iaf, jätte, jätte trevlig kille alltså. Ni vet gentleman för att komma ifrån ett land där killar är uppfostrade att hålla upp dörren för tjejer, vänta och låta tjejer gå före en, fråga om han ska hjälpa till osv osv. Sorry guys, men svenska killar/ alla killar som växt upp i sverige är tvärt emot detta. Så man är inte van med det.. Men man ställer om sig lätt.. *hint till alla killar*. Så ah, dt va jätte trevligt.
Nu ska jag duscha och sen plugga.
Och JUSTEEE, har blivit av med min ipod. Vet inte om jag har skrivit det? Men iaf, förra söndagen glömde jag den på blue hill och när vi ringde en kompis i gruppen efter oss så sa hon att antagligen ngn av lärarna hade tagit den. Sen under veckan fick ja reda på att de inte alls hade tagit den, utan den var borta ganska snabbt efter vårat pass.. Och ingen av dem jag känner från dansen hade ngn aning, så ingen jag kände hade tagit ipoden för att ge mig den idag typ. Så det är 95% säkert att dt är någon från min grupp som har tagit den, men INGEN sa att de visste NÅGONTING idag när vi frågade så gott som alla.. Det var kanske 2-3 pers som inte var där idag, men som var där förra veckan.. Så.. Jag fattar absolut INGENTING. För vem skulle liksom ta den bara sådär? För alla visste att dt var min ipod eftersom jag hade lagt den vid stereon (vi skulle spela upp en låt från den) och lärarna frågade: "vems är det här" och då sa jag att det var min. Men dum som jag var så glömde jag att ta den.. Men ah, nu är den iallafall putts väck.. Någon jävel har tagit den och inte är man nog att ge tillbaka den. HALLÅ!?! Är vi på en mellanstadie nivå eller?! Aja.. Har ju ändå fått en ny mp3 plus att min ipod var halvt sönder.. Men ändå, hur kan ngn ha tagit den? Jag har mina misstankar, men den personen sa att den inte hade ngn aning heller.. Störda människor dt finns alltså..
Såhär såg den ut.. Åh, min älskling.. Får säkert aldrig se dig igen..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0