Bajs lördag

Fuck me, I'm sick..

Vaknade upp imorse med rinnande näsa och halsont.. HATAR förskylningar... Har två alternativ om vilka som kan ha smittat mig: 1. Pappa, va sjuk igår.. 2. Jossi, som sa "Vänta! JAg e sjuk" innan jag skulle smaka hennes vitamin dricka.. MEn smart som jag e sa jag "Äsch gör inget, har bra imunförsvar"... Kan dt bli mer 'my luck'? Såååååå, eather way, nu är jag sjuk.. HÄRLIGT...

SÅ ska bara sitta hemma idag, och hoppas att jag blir frisk tills på fredag.. SKA inte missa romme..

Kollar just nu på introt till årets melodifestival.. Vet inte riktigt vad jag tycker om Charlotte Perelli.. Hon är gammal och klär sig i metallic färgade linne och trosor.. Näe jag vet inte riktigt jag.. Men men, hon kan kinda sjunga..


Är förväntansfull på årets programledare, hoppas de är bättre än förra årets.. Mjau måns!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0