Boom boom pow

Hola

Sitter just nu och äter här i köket. Pasta med köttfärssås står på menyn. (intresseklubben antecknar)..

Men men, idag har varit en helt okej dag. Slapp. Vi gjorde klart våran dans som vi ska visa upp på fredag. Najs blev den ^^. Är stolt över oss som kom på rätt så mkt själva, lånade ju lite från min lilla syrras dans.. Men nu när vi har gjort om ganska så mkt är dt liksom våran dans med våra egna steg..

Ska inte skriva så mkt mer för jag ska, vad? Tror ni kan lista ut dt vid dt här laget iaf(plugga).. Måste skriva klart min svenska och läääsa i engelska boken.. Åh..

Såå, see yah ;)


Dricker just nu min älsklingsdricka: Iskaffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0